April 25th 2007 – קימסה קרוז טרק

envelope קימסה קרוזbooknegative קימסה קרוזcasettescroll

25.04.2007

שלום נשמות טהורות שלי קימסה קרוז

חזרנו היום מטרק שנקרא קימסה קרוז טרק (Quimza Cruz Trek). כן,כן ,הרים מדהימים שלוחות כתף יפיפיות. רק שקצת היינו עסוקים בלחשוב איזה כיף להיות חולה אסטמה ולא להצליח לנשום. נאלצנו להיעזר בכמויות מסחריות של עלי קוקה, אבל הבעיה האמיתית הייתה המוסיקה – שאללה ירחם על נשמותינו האומללות ה-IPod של לידור קיבל מחלת גבהים, גם כן! כאן נחלצה לעזרתנו מיטב התוצרת הסינית הזולה שסיפקה לנו מוזיקה זולה וטובה.

בשלב מסוים של הטרק, נניח ביום השני, גילינו למזלנו שיש ערפל. דרך המוות מאוד מפחידה אבל אתה נוסע בכביש עפר לרכבי 4X4 עם אופניים. אנחנו מצאנו עצמנו על שביל דקיק שמימיננו צוק משמאלנו מצוק ומעלינו יורד גשם. הערפל גם מנע מאיתנו להסתכל על הנוף כי אחרת היינו מוצאים את עצמנו בתוך הנוף במקום להסתכל על מרחוק.

גילינו גם כמה זה כיף להיות אירופאים. מלבדנו יצאו לטרק גם זוג בוליביאנים. ככה לראשונה מצאתי את עצמי בתור הבחור עם הציוד היקר (מעילי גשם, תיקים, מקלות הליכה…) די נחמד להיות שלמן. בכל מקרה דבדה החליט שלא להצטרף אלינו כשלמן אירופאי ולבש מעיל גשם יפני שדמה לקימונו. (לבחור קוראים ערן בן דויד אך עקב פעולה פונטית שמכונה העלמות עיצורים בשם שלו הפך להיות “דדד דד דבויד” וכך באמצעות פעולה פונטית נוספת הכל התאחד לשם הקליט “דבדה”. ואם זה לא נכון – אני ת’בגרות שלי בלשון כבר עשיתי!)

הצלחנו להימנע מכל הקטע הצבאי שעולה בטרקים. כן, לבשנו כולנו חולצות ירוק זית ולבשנו כובעי ב אבל זה לא נחשב (אני הלכתי על מטפחת כדי להדליק נרות בשבת בערב). החזקנו מעמד עד שהגענו לכפר האחרון שם היינו צריכים לחכות כמה שעות לארוחת ערב ולאוטובוס בחזרה ללה פאז. מטי חזר לעבודתו בתור מכין בני נוער לקראת צבא. אחרי כמה משחקי כדורגל, כמה סיבובי הורה, “משיח, משיח, משיח…”, מחבואים, ו1 2 3 דג מתוק (שכחתי איך אומרים מלוח….) – הוא יצא מכליו. העמדנו את הילדים ב-ח, התחלנו לעשות פקלים, קיבלנו את הקצין מטי והצדענו לו. הוא נתן להם נאום יפה על המסע שאנחנו יוצאים אליו וחילק להם מספרי ברזל.

לאחר מכן התחבאנו בהוסטל.

כנראה שאני נהיה יותר כמו אבא שלי, אז המשפט של הטרק היה “שלושה דברים שבן אדם לא יכול להפסיק להסתכל עליהם – אש, מים זורמים ובן אדם אחר עובד”

דרך אגב אם אתם חושבים שימי הזיכרון והעצמאות גורמים לנו כאן איזה צביטה קטנה בחזה אתם טועים – זה יותר דומה לאגרוף במפתח הלב….

תהנו ותרגישו טוב כולכם,
ביי.
מה-קימסה קרוז טרק

icon-car.png
La Paz - Bolivia

loading map - please wait...

La Paz - Bolivia -16.500000, -68.150000

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.